Koronawirus – zmiany w obsłudze klienta

2020-05-26 Tanake

Szanowni Klienci,

W związku z panującym stanem zagrożenia epidemicznego i w świetle kolejnych ograniczeń wprowadzanych przez Władze Państwowe informujemy, że od poniedziałku 30 Marca 2020 do odwołania  wprowadzamy zmianę w zasadach obsługi bezpośredniej  klientów w naszej firmie. 

Ta decyzja ma na celu podniesienie naszego wzajemnego bezpieczeństwa poprzez eliminację istotnego czynnika ryzyka zakażenia, jakim może być kontakt bezpośredni. Dlatego też, zdecydowaliśmy o zamknięciu dostępu klientów do przestrzeni biurowej oraz wprowadzenie specjalnych zasad odbioru towaru z naszego magazynu w Warszawie. 

Wierzymy, że te oraz podjęte już wcześniej środki bezpieczeństwa pozwolą nam bez przeszkód pozostawać do Waszej dyspozycji w trochę ograniczonej, ale nieprzerwanej formie.

Niezmiennie cały czas pozostajemy do Państwa dyspozycji w sprawie konsultacji i pomocy pod telefonem +22 336 90 40 i mailem nts@tanake.com.pl

W związku z tą decyzją przypominamy i informujemy o dostępnych obecnie formach dokonywania zakupów:

1. Nasz sklep internetowy pod adresem: nts.tanake.com.pl/sklep/

2. Składanie zamówień mailem, drogą telefoniczną lub faksem  

a. Poczta e-mail nts@tanake.com.pl

b. Telefon +22 336 90 40, Fax +22 336 90 49.

Ponieważ nie będzie możliwości dokonywania płatności ani gotówką ani kartą w kasie firmy, jedyną dostępną formą pozostają płatności elektroniczne. Opłatę za zamówienie można dokonać na dwa sposoby:

1. Przelewem na konto:

69 1750 0009 0000 0000 4084 2934

z podaniem w tytule numeru faktury proforma. Towar będzie udostępniony do odbioru po wpłynięciu środków na nasz rachunek bankowy co zajmuje 2 do 3 dni

2. Płatność natychmiastowa z wykorzystaniem platformy CashBill poprzez link, który prześlemy Państwu mailowo razem z fakturą proforma. W tej formie płatności mamy potwierdzenie wpływu środków po 15 minutach. 

Procedura odbioru z naszego magazynu

1. Podamy Państwu drogą mailową / telefoniczną, na kiedy i na którą godzinę towar będzie gotowy do odbioru oraz prześlemy / podamy telefonicznie nr faktury, którego podanie obsłudze magazynowej jest podstawą do odbioru towaru.

2. Wejście do magazynu znajduje się po prawej stronie naszego budynku i jest oznaczone napisem ODBIÓR TOWARU

3. Fakturę standardowo wysyłamy mailem.

4. Przygotowany towar zostanie wystawiony do odbioru przez obsługę magazynu na blaty ustawione przy wejściu. Towar będzie przygotowany w niezaklejonym kartonie aby umożliwić Państwu jego sprawdzenie.

5. W przypadku wątpliwości można zwrócić się o pomoc do kolegów z obsługi magazynu.

Masz pytania? Zadzwoń do nas +48 (22) 336 90 40 lub
Napisz do nas